anti girls & boys
نوشته شده توسط : نیلوفر

دخترا چند نوع داداش دارند؟ 1.داداش اينترنتي تا هر وقت خواستن ازش
 اكانت مجاني بگيرن 2.داداش خرزور تا در مواقع لزوم حال
 بعضي ها را بگيره 3.داداش خوش تيپ و پول دار تا به دوستانش بگه
 اين بي اف منه 4.داداش خر خون تا موقع امتحان براش تقلب بنويسه 5.داداش ماشين دار
 تا اونو به موقع سر قرار برسونه 6.داداشي كه چشم ديدنشو نداره(همون داداش واقعي خودش

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

 ويژگي پسرهاي ايراني 1-چشماشون بيشتر از عقلشون كار مي كنه. 2-تا يه دختر خوشگل مي بينن مثل
 جوجه راه مي افتن دنبالش. 3-چشمك جزو تيك عصبيشونه. 4-اصولا هفته أي 1 بار شكست
 عشقي مي خورن. 5-اگه يه روز متلك نگن زبونشون ميخ در مياره. 6-دوستت دارم جزو
 حرفاي روز مرشونه. 7-زبان باز ترين و پاچه خوار ترين موجودات
 روي زمين. 8-مي خوان دختره فقط ماله خودشون باشه و خودشون ماله همه

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

قلب پسرها مثل پارکينگي که تابلوي ظرفيت تکميل نداره، فلب دخترها مثل
 فرودگاهي که مدت ماندن يک هواپيما در آن به فرود هواپيماي بعدي بستگي داره

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

زني مي رفت ، مردي او را ديد و دنبال او روان شد . زن پرسيد که
 چرا پس من مي آيي ؟ مرد گفت : برتو عاشق شده ام . زن گفت : برمن چه عاشق
 شده اي ، خواهر من از من خوبتر است و از پس
من مي آيد ، برو و بر او عاشق شو . مرد از آنجا برگشت و زني بدصورت
 ديد ، بسيار ناخوش گرديد و باز نزد زن رفت و گفت : چرا دروغ گفتي ؟ زن
 گفت : تو راست نگفتي . اگر عاشق من بودي ، پيش ديگري چرا مي رفتي ؟ مرد شرمنده شد ورفت

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

همه ی پسرا دوست دارند یه دختر گيرشون بياد که مثل اسب نجيب باشه
 مثل سگ وفادار باشه ومثل گوسفند سر به زير باشه اما بيشتر پسرا به آرزوشون
 می رسن و دختری گيرشون مياد که مثل اسب جفتک ميندازه مثل سگ پاچه می گيره ومثل گوسفند نمی فهمه

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

ده تا از بهترین بهانه‌های دوست پسرها برای خلاص شدن از دست دوست دخترها و معنی واقعی اونها!
1-  تو برای من مثل خواهر می‌مونی! (یعنی:خیلی زشتی! ( 2- فاصله سنی‌مون کمی زیاده. (یعنی:خیلی زشتی
3- من به تو علاقه به "اونصورت" ندارم. (یعنی:خیلی زشتی ( ! 4- من الان توی موقعیت بدی از زندگیم هستم. (یعنی:خیلی زشتی
 ( ! 5- دوست دختر دارم. (یعنی:خیلی زشتی ( ! 6- من با خانمهای همکارم بیرون نمی‌رم. (یعنی:خیلی زشتی
( ! 7- تقصیر تو نیست، تقصیر منه! (یعنی:خیلی زشتی ( ! 8- من الان توجهم به کار

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

بهانه ي دخترا: 1 فاصله سني مون خيلي زياده(يعني خيلي از مرحله پرتي) 2 من به تو
علاقه به اون صورت ندارم(يعني خيلي بد هيکلي) 3 من الان تو موقعيت بدي
هستم(يعني دلم يه جا ديگه گيره) 4 تقصير تو نيست تقصير
 منه (يعني عجب غلطي کردم با تو دوست شدم) 5 من
 تو دوستيمون از هيچ کاري دريغ نکردم(يعني هر غلطي خواستم کردم) 6 ديروز
 يه خواستگار دکتر داشتم (يعني زودتر بيا منو بگير

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

خصوصيات پسراي ايروني ( ازنظر خوشکل خانما ) : همشون قبلا با دختري بودن
 که خيلي دوستش داشته بودن و بزاش همه کاري کردن اما اون دختره ولشون کرده و رفته – همشون با
بقيه فرق دارن – همشون توفاميل دختري را دارن که عاشقشونه ولي اونا دوستش ندارن ومثل
خواهرشونه – قراره خط موبايلشون در بياد (قبليه مزاحم داشت فروختش)- ماشين داشتن اما چون
باهاش يه تصادف بد کردن ، به زور مامانشون فروختنش – هميشه تا آخرش هستن ( خداييش اين

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

پسرها با سوسكا 6 شباهت دارند : 1 مثل اونا كثيفن 2 مثل اونا تو كوچه خيابون ولند 3 مثل اونا ترسو اند 4 مثل اونا سياهند
مثل اونا مرموزند 6 مثل اونا از سروكول دخترا بالا ميرند

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

اگه پسرا نبودن كي مامانا رو دق مي داد؟ اگه پسرا نبودن كي خونه رو مي كرد باغ وحش؟ اگه پسرا نبودن تو
 دانشگاه کي استاد رو ضايع مي كرد؟ اگه پسرا نبودن دخترا به چي مي خنديدن؟ اگه پسرا نبودن کيا دخترا
 اغفال مي کردن؟ اگه پسرا نبودن دخترا كيو تيغ مي زدن؟ اگه پسرا نبودن كي تو كلاس مي رفت
 گچ مي اورد؟ اگه پسرا نبودن كي اشغالا رو مي ذاشت جلوي در؟ اگه پسرا نبودن كي نمره هاش هميشه تك بود؟

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

در ادامه ي طرح امنيت اجتماعي،حوزه ي علميه قم اعلام کرد:براي تسريع در شرعي شدن
روابط دختران و پسران،طرح آخوند نا محسوس اجرا مي شود

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

شباهت مردها با ايرانسل 1- خيلي ارزون هستند 2- زياد اعتبار ندارند 3- دل خوش
 کنندند 4- هيچ وقت آنتن نميدن 5- کلاستو اساسي ميارن پايين

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

بيچاره دخترا اگه خوشگل باشن مي گن عجب جيگريه! اگه زشت باشن مي گن
کي اينو مي گيره! اگه تپل باشن مي گن چه گوشتيه! اگه لاغر باشن مي گن چه مردنيه! اگه مودبانه
حرف بزنن مي گن چه لفظ قلم حرف مي زنه! اگه رک و راست باشن مي گن چه بي حياست! اگه يه خورده
فکر کنن مي گن چقدر ناز مي کنه! اگه سري جواب بدن مي گن منتظر بود! اگه تند راه برن مي گن داره مي ره سر قرار!

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

خصوصيات دخترا 1. تا زبونشون باز ميشه عوض مامان بابا ميگن شوهر!! 2.حالشون
از پسرا به هم ميخوره ولي نمي دونم چرا 666 تا دوست پسر دارن 3.اگه خونشون
آتيش بگيره بين بابا و لوازم آرايش حتما لوازم آرايش و انتخاب مي کنن! 4.نون شب
ندارن بخورن ولي پول عمل دماغشونو رديف ميکنن! 5.همه خوشکل
و خوش هيکلن(خدايا منو بخاطر اين دروغم ببخش) 6. از 8 تا 20 سالگي
شونصدتا دوست پسر داشتن که هيچ کدوم درکشون نميکردن

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

مرد دوستي را كشف كرد و عشق اختراع شد. زن عشق را كشف كرد
و ازدواج را اختراع كرد! مرد تجارت را كشف كرد و پول را اختراع كرد. زن
پول را كشف كرد و « خريد كردن » اختراع شد! از آن به
بعد مرد چيزهاي بسياري را كشف و اختراع كرد. ولي زن همچنان مشغول خريد بود

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

باور نکن ! آخه رويا تو تنها کسي هستي که مي پرستم . مريم من واقعا واست ميمرم
. ميدوني چيه زهرا ؟ اصلا زندگيم بدون تو فايده نداره ! خدا شاهده سيمين
, شب ها از عشقت خواب ندارم . مامانم ميگه فکر ناهيد ديوونه ات کرده !
 هر چي بهش ميگم من غير از سپيده کسي رو نميخوام باورش نميشه ! تو بگو عاطفه جونم ! بايد چيکار کنم ؟

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

دوست پسر مثل آدامس هست همیشه یک بسته اش بهتر از یک دونه هست وقتی آدامس را می جوی بعد از مدتی بی مزه می شه
سرگذشت هر آدامسی آخرش سطل آشغاله هیچ وقت آدامس تو
دهنی هیش کی را نخور .ازدواج هم مثل قورت دادن آدامسه
پس بدون که هیچ آدم عاقلی آدامسش را قورت نمیده ... ناراحت نشین واقعیت داره

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

شباهت زن هابا خط تالیا: خیلی ارزونن... زیاد اعتبار ندارن... دل خوش کنونن... کلاستو اساسی میارن پایین

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

حوا وقتی زن آدم شد5 تا شانس نسبت به بقیه زنهای الان داشت 1.مادر شوهر نداشت 2.خواهر شوهر نداشت 3.هوونداشت 4.جاری نداشت 5.شوهرش آدم بود

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

مرد آمد و دردي به دل عالم شد از روز ازل قسمت زن ها غم شد در دفتر خاطرات حوا خواندم جانم به لبم رسيد تا آدم شد

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______
 




:: بازدید از این مطلب : 1017
|
امتیاز مطلب : 172
|
تعداد امتیازدهندگان : 51
|
مجموع امتیاز : 51
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: